Tərbiyəsizlik məcəlləsi (Atilla Kəskin Qılıncla həmmüəllif) 18+


Gunel
Günel Fərhadqızı:
Elə bilirsiniz ki, ancaq etika məcəlləsi var?! Yox, yanılırsınız… Belə ki, biz elə cəmiyyətdə yaşayırıq ki, hər mövzuda məcəllə yaza bilərik, yazırıq da… Başı çıxan da yazır, başı çıxmayan da … Ona görə hamısı da bir-birinə ya yamaqdır, ya ziddir, ya da plagiatdır.
Bəzi məcəllələr yazılmış qanun kimidir, yazılmış, təsdiq edilmişdir, bəziləri isə yazılmamış qanunlar kimidir.
Əslində, Toplumun  Mental Dəyərlər adı altında yazdığı yazılmamış qanunları Tərbiyəsizlik Məcəlləsinin əsasını və əsas maddələrini əhatə edir. Çünki kimə nə xeyir edir onu yazır, təlqin edir, ictimailəşdirib ictimaiyyətə yeritməyə çalışır.
Mənim şəxsi fikir və müşahidələrimə əsasən Tərbiyəsizlik Məcəlləsinə aşağıdakı maddələr daxil edilməlidir:
Maddə 1. Uşaqlarını döyərək, söyərək tərbiyə edib, sonra onlardan aqressiv olmamaqlarını, söyüş söyməməklərini tələb etməkdir. Uşaqlar böyüklərdən öyrənər, böyüklərin tökdüklərini yığarlar.
Maddə 2. “Uşaqlara uşaq geyimi var” deməklə, pedofilayaya dəstək olmaq, pedofil olmayanlara yol göstərməkdir.
Maddə 3. Qadına “Qadın ol, qadın kimi geyin” deməkdir. “Qadın” geyimi, “kişi” geyimi anlayışlarını yaratmaqdır.
Maddə 4. Sevdiyin insanı, dostlarını heyvana bənzətmək, heyvan adlarıyla əzizləmək, sanki zoofiliyanı sevib dəstəkləməkdir.
Maddə 5. İnsanları iş yeri, vəzifəsi, maaşına görə kateqoriyaya bölmək, önə “işim düşəcəklər” kateqoriyasını çəkməkdir.
Maddə 6. Qadının, uşağın döyülməsi, söyülməsi, öldürülməsinə dəstək olmaqdır.
Maddə 7.  Virtual və real həyatda şəxsən tanımadığın və tanıdığın insanları bezdirmək, əxlaqsız təkliflər edib, rədd cavabı alanda, həmin insan haqqında həqiqətə uyğun olmayan şaiyələr yaymaqdır.
Maddə 8. İnsana özəl həyatı ilə bağlı suallar verməkdir, cavab vermədiyi halda, inciməkdir. Kimsə özəl həyatı ilə bağlı hesabat verməklə bağlı öhdəlik götürməmişdir üzərinə…
Maddə 9. Özünə rəva bilmədiyini başqalarına rəva bilməkdir.
Maddə 10. Dəb xətrinə, bəhsə girmək üçün nələrisə etmək, harasa getmək, demək, dost yığmaqdır.
Maddə 11. Bir nəfəri sevdiyin halda, kənarda fərqli məqsədlər üçün ehtiyat variantları, kimlərisə saxlamaq, yalan danışmaqdır.
Maddə 12. Başqalarını özünə münasibətdə borclu çıxartmaq, qərəzli olmaq, təmənna güdməkdir.
Maddə 13. Haqqlarını bilib mübarizə aparanı məhv etməyə, paxıllıqdan şərləməyə çalışmaqdır.
Maddə 14. Bilərəkdən qəmiş olmaq, şüvən qopartmaq, mübahisə yaratmaqla, diqqəti cəlb etməkdir.
Maddə 15. İnsanların halal zəhmətini, bilik və təcrübəsini qiymətləndirməmək, pis niyyətli olmaq, hər şeydə bir pis nəsə görməkdir.
Maddə 16. Pul qazanmaq naminə insanları aldatmaq, kişi kimi söz verib üstündə durmamaq, “sən öl” vurmaqdır.
Maddə 17. Öz səhvlərinə, günahlarına görə özündən savayı hər kəsi günahkar bilməkdir.
Maddə 18. Ailəli olduğun halda, evdəki halalını qoyub, kənarda kimisə axtarmaqdır.
Maddə 19. Öz ailənin qadınlarından savayı, bütün qadın və qızlara əxlaqsız birisi kimi yanaşmaqdır. Bəlkə də, öz ailəsinin qadınları ən öndə gedən, məşhur əxlaqsızlardandır.
Maddə 20. Gələn-gedəni tində, məhlədə oturub, durub müzakirə etmək, qeybət obyektinə çevirməkdir, sizi saymayan şəxslərə isə nifrət etməkdir.
Atilla Kəskin Qılınc:
Bizim toplum çox tərbiyəsiz toplumdur.
İndi beli, kərəntini, yabanı əlinə alıb üstümə hucum çəkməyə hazır olanlara izah verim, niyə tərbiyəsiz toplum deyirəm.
Maddə 1. Tərbiyə anlayışımız yanlışdır. Tərbiyə anlayışını dar mənada qəbul etməyimizdir. Bizim tərbiyə norması kimi qəbul etdiyimiz şeylər nələrdir, bir baxaq:
1.1. İlk növbədə, tərbiyə öhdəliyi bölgüsündə qadına daha çox yük bölünüb.
Maddə 2. Toplumumuzda tərbiyə deyiləndə, daha çox cinsəl, seksual məfhumlar, beldən aşağı əlamətlər nəzərdə tutulur. Buraya geyim, paltar da aiddir.
Maddə 3. Toplumuzda tərbiyəsizlik sayılan anlayışlara baxın:
İnsan azadlığı, insan xoşbəxtliyi və insanı xoşbəxt edən hərəkətlər.
Maddə 4. Ümumxalq olaraq, təqlidlə yaşamağımızdır. Böyük bəladır. Her şeyi yamsılayırıq. Sevgini də, xoşbəxtliyi də, nifrəti də, hətta yaşamağı da yamsılayırıq. Özümüz kimi deyilik.
Maddə 5. KÜTlə təfəkkürü hökm sürür KÜT KÜTləmizdə. Fərdin öz fikri, fərdin öz maraqları, fərdin ehtiyacları, tələbləri istəyini ümumxalq olaraq, rədd edirlər. Sürü psixologiyasında KÜTlə düşüncəsidir.
Maddə 6.Əgər qadınsansa, sənin ehtiyacların çox məhdud olmalıdır. Ehtiyacın çox olsa tərbiyəsizsən.
Maddə 7. Əgər boşanmış, əri ölmüş ərsiz qadınsansa, sən əzabkeş olmalısan, ancaq övlad böyütməlisən. Sənin əks cinsə (seksə) ehtiyacın olmamalıdır kimi düşünməkdir.
Maddə 8. Bir kişi lazımdırsa sənə, uzaqbaşı ərə verilə bilərsən. Özün seçməzsən ha… Nəslin ağsaq-Qalanları səninçün ər seçir, bu seçilən ər də həmişə yaşlı, arvadı ölmüş, həm də övladı olan bir kişi olur. Sənsə, kirimişcə ərə getməlisən. Etirazın qəbul edilməməsi, etiraz etdiyində susdurulmağındır.
Maddə 9. Ər seçmək?! Nə istəyirsən, cavan oğlanla evlənmək istəyirsən? Ölübsən səni, camaat cavan oğluna bakirə, gənc qız alar da… Səni neyləyir? Ayrıseçkilik etmək, şəxsiyyətə toxunmaqdır.
Maddə 10. Eyni vəziyyət kişiyə aid deyildir. Kişinin ehtiyacları daha çox imiş, kişi tək yaşaya bilməzmiş, ancaq kişinin seks ehtiyacı varmış- kimi düşünməkdır
Maddə 11. Kişi 5 dəfə də, evlənsə də, aldığı qızın gənc və ən əsası bakirə olması vacib şərtdir.
İkinci dəfə evlənən qadına toy çalınmağın eyib, amma 3 dəfə evlənən kişiyə 3 dəfə toy çalınmasının normal sayılmasıdır.
Maddə 12. Şəxsi həyata asanlıqla müdaxilə edib hökm çıxarmaq, şəxsi həyatı qrup halında müzakirəyə qoymaqdır.
Maddə 13. Böyüklərin böyük cəhdlə gənc nəsli geri çəkməsi, onların fərd kimi böyüməsinə maneçilik törətməsi. Süd haqqı, zəhmət haqqı deyib müdaxilələr, öhdəliklər, borc tələbi etməkdir (Sənə süd verib böyütmüşəm, mən deyəni etməlisən və s.).
Maddə 14. Tərbiyəsizlik gərəksiz həddə “müqəddəsləşdirmə”, “həddən çox hörmət etmə” şousu yaratmaq. Məsələn, Ordan bir “ana seygahı” “zakaz” edib, bütün anaların sağlığına içmək, sonda isə dava salıb,  masa yoldaşının anasına söyməkdir.
Maddə 15. Camaatın “anası, bacısı”söhbətidir.

Комментарии